AKT ARCHIWALNY - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego trybu przeprowadzania kontroli działania organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz wzoru protokołu kontroli i sposobu jego sporządzania
Dz.U.2002.179.1494 - AKT ARCHIWALNY - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 października 2002 r. w sprawie szczegółowego trybu przeprowadzania kontroli działania organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz wzoru protokołu kontroli i sposobu jego spor
Na podstawie art. 84b ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126, Nr 109, poz. 1157 i Nr 120, poz. 1268, z 2001 r. Nr 5, poz. 42, Nr 100, poz. 1085, Nr 110, poz. 1190, Nr 115, poz. 1229, Nr 129, poz. 1439 i Nr 154, poz. 1800 oraz z 2002 r. Nr 74, poz. 676) zarządza się, co następuje:
ZAŁĄCZNIKI ZAŁĄCZNIK Nr 1 WZÓR ................ dnia .......... ............................. (nazwa organu kontrolującego) Upoważnienie nr .... Na podstawie art. 84b ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126, Nr 109, poz. 1157 i Nr 120, poz. 1268, z 2001 r. Nr 5, poz. 42, Nr 100, poz. 1085, Nr 110, poz. 1190, Nr 115, poz. 1229, Nr 129, poz. 1439 i Nr 154, poz. 1800 oraz z 2002 r. Nr 74, poz. 676) upoważniam: Pana/Panią ................................................. (imię, nazwisko i stanowisko służbowe) do przeprowadzenia kontroli ................................ (oznaczenie kontroli) w .......................................................... (nazwa i adres podmiotu kontrolowanego) w terminie od ................... do ....................... Upoważnienie niniejsze jest ważne za okazaniem legitymacji służbowej. Ważność upoważnienia upływa z dniem ............. ......................................... (pieczęć i podpis organu upoważniającego) Ważność upoważnienia przedłuża się do dnia ......... ......................................... (pieczęć i podpis organu upoważniającego) ZAŁĄCZNIK Nr 2 WZÓR Data rozpoczęcia kontroli .............. Data zakończenia kontroli .............. ............................. (nazwa organu kontrolującego) ....................................... (nazwa i adres podmiotu kontrolowanego) Protokół kontroli (część I - ustalenia) 1. Podstawa prawna kontroli .................................. ........................................................... 2. Skład zespołu kontrolującego (imiona, nazwiska i stanowiska służbowe osób) ............................................ ........................................................... 3. Imię i nazwisko kierownika podmiotu kontrolowanego / kontrolowanego wydziału ........................................................... ........................................................... 4. Cel kontroli .............................................. ........................................................... 5. Zakres kontroli i zagadnienia ogólnoorganizacyjne ......... ........................................................... 6. Dokumenty, na podstawie których dokonano ustaleń .......... ........................................................... 7. Ustalenia zespołu kontrolnego ............................. ........................................................... 8. Adnotacja o zgłoszeniu zastrzeżeń przez kierownika podmiotu kontrolowanego do ustaleń stanu faktycznego ............... ........................................................... Zapoznałam(em) się z treścią: ......................... .................................. (data i podpis kierownika (data i podpis kierownika zespołu) podmiotu kontrolowanego lub osoby przez niego upoważnionej) .......................... .......................... (podpisy członków zespołu) ............ dnia ........ Protokół kontroli (część II - ocena ustaleń i wnioski) 1. Ocena stanu faktycznego ................................... ........................................................... 2. Wnioski wynikające z oceny stanu faktycznego .............. ........................................................... 3. Adnotacja o zgłoszeniu zastrzeżeń przez kierownika podmiotu kontrolowanego ........................................................... ........................................................... 4. Wskazanie zmian dokonanych w protokole w wyniku uwzględnienia zastrzeżeń zgłoszonych przez kierownika podmiotu kontrolowanego ................................... ........................................................... ........................................................... 5. Adnotacja o zgłoszeniu zastrzeżeń przez organ administracji architektoniczno-budowlanej ........................................................... 6. Wskazanie zmian dokonanych w protokole w wyniku uwzględnienia zastrzeżeń zgłoszonych przez organ administracji architektoniczno-budowlanej ................. ........................................................... 7. Adnotacja o odmowie i przyczynach odmowy podpisania protokołu przez organ administracji architektoniczno- budowlanej ................................................ ........................................................... ......................... .................................. (data i podpis kierownika (data i podpis kierownika zespołu) podmiotu kontrolowanego lub osoby przez niego upoważnionej) ............................. Zatwierdzam: ................... (podpis organu administracji (data i podpis architektoniczno - budowlanej) kierownika kontroli)
