1.
Nie później niż na 14 dni przed terminem przeprowadzenia pierwszego etapu konkursu Dyrektor Krajowej Szkoły ogłasza w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów zakwalifikowanych do udziału w konkursie, wskazując czas i miejsce przeprowadzenia pierwszego etapu konkursu. W przypadku, o którym mowa w art. 20 komisja konkursowa ust. 5 ustawy, jeśli pierwszy etap konkursu przeprowadza się w różnych miejscach, wskazuje się miejsce przeprowadzenia konkursu dla poszczególnych grup kandydatów.
2.
Nie później niż na 14 dni przed terminem każdego etapu konkursu przewodniczący komisji określa godziny i warunki rejestracji kandydatów oraz inne niezbędne informacje o sposobie przeprowadzenia konkursu.
3.
W czasie rejestracji kandydat okazuje komisji dokument tożsamości oraz potwierdza obecność własnoręcznym podpisem na liście, stanowiącej załącznik do protokołu, o którym mowa w § 26 ust. 1.
4.
Niezgłoszenie się kandydata do rejestracji w wyznaczonych godzinach, niezależnie od przyczyny, uznaje się za odstąpienie od udziału w konkursie.