1.
Do zadań zarządu należy:
1)
prowadzenie spraw fundacji rodzinnej oraz reprezentowanie jej;
2)
realizacja celów fundacji rodzinnej określonych w statucie;
3)
podejmowanie czynności związanych z zapewnieniem płynności finansowej i wypłacalności fundacji rodzinnej;
4)
tworzenie, prowadzenie i aktualizowanie listy beneficjentów zgodnie z przepisami ustawy oraz zasadami zawartymi w statucie;
5)
informowanie beneficjenta o przysługującym mu świadczeniu;
6)
spełnianie świadczenia przysługującego beneficjentowi.
2.
Zarząd dokonuje przeglądu danych osobowych, o których mowa w art. 32 zawartość listy beneficjentów ust. 1 i 4, nie rzadziej niż raz w roku kalendarzowym w celu ustalenia, czy jest niezbędne ich dalsze przechowywanie. Zarząd niezwłocznie usuwa dane osobowe, których dalsze przechowywanie jest zbędne do zabezpieczenia praw lub interesów beneficjenta lub wykonywania obowiązków wynikających ze statutu.