1.
Z przeprowadzonych czynności audytowych, o których mowa w art. 99a czynności audytowe w celu ustalenia wykonywania obowiązków, sporządza się raport.
2.
Raport, o którym mowa w ust. 1, zawiera:
1)
oznaczenie organu;
2)
wskazanie podmiotu podlegającego czynnościom audytowym;
3)
datę sporządzenia;
4)
wskazanie osób przeprowadzających czynności audytowe;
5)
stwierdzenie, czy podmiot wykonał obowiązki albo nie wykonał obowiązków, o których mowa w art. 15f Rejestr domen służących do oferowania gier hazardowych niezgodnie z ustawą ust. 5 i art. 15g zakaz udostępniania usług płatniczych przez dostawców usług płatniczych ust. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych;
6)
opis dokonanych ustaleń faktycznych – w przypadku stwierdzenia niewykonania przez podmiot obowiązków;
7)
podpis naczelnika urzędu celno-skarbowego lub osoby upoważnionej z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska służbowego.
3.
W przypadku stwierdzenia niewykonania przez podmiot obowiązków, wyznaczony naczelnik urzędu celno-skarbowego doręcza raport:
1)
wraz z całością dokumentacji obejmującej czynności audytowe ministrowi właściwemu do spraw finansów publicznych;
2)
organowi sprawującemu nadzór lub kontrolę nad działalnością podmiotu, wobec którego podjęto czynności audytowe.