1.
Kurator kancelarii, w terminie 14 dni od dnia zakończenia likwidacji, składa prezesowi właściwego sądu apelacyjnego sprawozdanie z likwidacji kancelarii, przesyłając odpisy sprawozdania Ministrowi Sprawiedliwości, prezesowi właściwego sądu rejonowego i radzie właściwej izby komorniczej.
2.
Sprawozdanie z likwidacji kancelarii zawiera w szczególności informacje o stanie kasy kancelarii na dzień otwarcia i zamknięcia likwidacji oraz stwierdzonych niedoborach finansowych. Protokoły, o których mowa w art. 58 zadania kuratora kancelarii w związku z likwidacją kancelarii komorniczej ust. 2, art. 59 przekazanie Krajowej Radzie Komorniczej dokumentów i urządzeń ewidencyjnych likwidowanej kancelarii ust. 2, art. 60 rozdział między komorników spraw niezakończonych likwidowanej kancelarii komorniczej ust. 5 i art. 61 przekazanie zaliczek na wydatki i opłaty komornikom przejmującym sprawy likwidowanej kancelarii ust. 2, stanowią załączniki do tego sprawozdania.
3.
Rada właściwej izby komorniczej wydaje odpis sprawozdania z likwidacji kancelarii osobie, której kancelaria została zlikwidowana, lub jej następcom prawnym.