1)
swoich danych kontaktowych, w tym adres poczty elektronicznej, numery telefonów oraz adres elektroniczny innego środka komunikacji elektronicznej, jeśli dostawca korzysta z innego środka komunikacji elektronicznej;
2)
oferowanych usług dostępu do internetu i usług komunikacji interpersonalnej;
3)
głównych cech każdej usługi, w tym minimalnych poziomów jakości usług, a w przypadku usług innych niż usługi dostępu do internetu, gwarantowane parametry jakości, albo oświadczenie o braku minimalnych poziomów jakości usług, a także ograniczeń w dostępie lub korzystaniu z promocyjnego urządzenia końcowego lub wydanego urządzenia końcowego;
4)
ceny usługi, w tym ceny za jej aktywację, opłaty abonamentowej i ceny za jednostkę rozliczeniową usługi, w tym informacji o pakietach taryfowych obejmujących:
a) rodzaj oferowanych usług,
b) liczbę jednostek rozliczeniowych dostępnych w ramach pakietu taryfowego w okresie rozliczeniowym oraz cenę za jednostkę rozliczeniową usługi po ich wykorzystaniu,
c) cenę w przypadku numerów lub usług, które podlegają szczególnym warunkom cenowym, w tym usług z dodatkowym świadczeniem, cenę za jednostkę rozliczeniową usługi albo w przypadku usługi taryfikowanej za całe połączenie – cenę za połączenie,
d) opłaty związane z korzystaniem z wydanego urządzenia końcowego;
a) rodzaj oferowanych usług,
b) liczbę jednostek rozliczeniowych dostępnych w ramach pakietu taryfowego w okresie rozliczeniowym oraz cenę za jednostkę rozliczeniową usługi po ich wykorzystaniu,
c) cenę w przypadku numerów lub usług, które podlegają szczególnym warunkom cenowym, w tym usług z dodatkowym świadczeniem, cenę za jednostkę rozliczeniową usługi albo w przypadku usługi taryfikowanej za całe połączenie – cenę za połączenie,
d) opłaty związane z korzystaniem z wydanego urządzenia końcowego;
5)
zakresu usług posprzedażnych, obsługi klienta i konserwacji oraz dane kontaktowe świadczących je podmiotów;
6)
standardowych warunków umowy, w tym:
a) okresu obowiązywania umowy,
b) odszkodowania należnego w momencie wypowiedzenia umowy w trybie art. 304 prawo dochodzenia odszkodowania przez dostawcę usług telekomunikacyjnych ust. 1,
c) warunków rezygnacji z oferty wiązanej lub jej elementów,
d) procedur i opłat związanych z przeniesieniem numerów lub innych danych identyfikacyjnych;
a) okresu obowiązywania umowy,
b) odszkodowania należnego w momencie wypowiedzenia umowy w trybie art. 304 prawo dochodzenia odszkodowania przez dostawcę usług telekomunikacyjnych ust. 1,
c) warunków rezygnacji z oferty wiązanej lub jej elementów,
d) procedur i opłat związanych z przeniesieniem numerów lub innych danych identyfikacyjnych;
7)
możliwości kierowania połączeń do numerów alarmowych, w tym o:
a) dostępie do służb ratunkowych oraz na temat lokalizacji dzwoniącego użytkownika końcowego – w przypadku świadczenia usług komunikacji interpersonalnej wykorzystujących numery lub wszelkich ograniczeniach lokalizacji,
b) stopniu, w jakim zapewniony jest dostęp do służb ratunkowych – w przypadku świadczenia usług komunikacji interpersonalnej niewykorzystujących numerów;
a) dostępie do służb ratunkowych oraz na temat lokalizacji dzwoniącego użytkownika końcowego – w przypadku świadczenia usług komunikacji interpersonalnej wykorzystujących numery lub wszelkich ograniczeniach lokalizacji,
b) stopniu, w jakim zapewniony jest dostęp do służb ratunkowych – w przypadku świadczenia usług komunikacji interpersonalnej niewykorzystujących numerów;
8)
udogodnień i usług przeznaczonych dla użytkowników końcowych z niepełnosprawnościami;
9)
sposobów rozstrzygania sporów.