• AKT ARCHIWALNY - Rozporzą...
  07.09.2025
Uchylony dnia: 2014-03-18
Dz.U. uchylający akt: 2013.0.829

Rozdział 3. Wydawanie duplikatów oraz wymiana świadectw nadania uprawnień i licencji zawodowych

W przypadku utraty oryginału świadectwa nadania uprawnień lub licencji zawodowych minister wydaje, na wniosek osoby uprawnionej, duplikat świadectwa nadania uprawnień lub licencji zawodowych.
1.
Wymiany świadectwa nadania uprawnień lub licencji zawodowych dokonuje się w przypadku:
1)
zmiany imienia lub nazwiska, na wniosek osoby, która zmieniła imię lub nazwisko, na podstawie dokumentu zmieniającego te dane osobowe;
2)
gdy świadectwo zawiera błędy lub omyłki pisarskie;
3)
uszkodzenia utrudniającego posługiwanie się tym dokumentem, na wniosek osoby, której świadectwo uległo uszkodzeniu.
2.
Nieaktualne świadectwo zostaje anulowane.
1.
Wzory duplikatów świadectw nadania uprawnień lub licencji zawodowych określa załącznik nr 12 do rozporządzenia.
2.
Wzory odpowiednich świadectw nadania uprawnień i licencji zawodowych, o których mowa w § 52 ust. 1, określa załącznik nr 13 do rozporządzenia.
Szukaj: Filtry
Ładowanie ...