1.
Centralną Ewidencję OZO prowadzi Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej.
2.
Centralna Ewidencja OZO jest prowadzona w systemie teleinformatycznym.
3.
W Centralnej Ewidencji OZO gromadzi się dane o:
1)
istniejących lub planowanych budowlach ochronnych, z podziałem na schrony i ukrycia;
2)
planowanych miejscach organizacji miejsc doraźnego schronienia;
3)
obiektach budowlanych przydatnych do przystosowania na miejsca doraźnego schronienia.
4.
Dane o obiekcie zbiorowej ochrony obejmują:
1)
podstawę uznania za obiekt zbiorowej ochrony;
2)
numer ewidencyjny;
3)
typ;
4)
lokalizację, w tym dane adresowe oraz współrzędne geograficzne;
5)
dane w podziale na dane: właściciela, zarządcy, osoby odpowiedzialnej za udostępnienie budowli ochronnej oraz kierownika budowli ochronnej:
a) imię (imiona) i nazwisko lub nazwę,
b) numer PESEL – w przypadku osób fizycznych,
c) numer REGON – w pozostałych przypadkach,
d) adres zamieszkania lub adres siedziby,
e) adres do korespondencji – jeżeli jest inny niż adres zamieszkania lub adres siedziby,
f) numer telefonu lub adres innego środka komunikacji;
a) imię (imiona) i nazwisko lub nazwę,
b) numer PESEL – w przypadku osób fizycznych,
c) numer REGON – w pozostałych przypadkach,
d) adres zamieszkania lub adres siedziby,
e) adres do korespondencji – jeżeli jest inny niż adres zamieszkania lub adres siedziby,
f) numer telefonu lub adres innego środka komunikacji;
6)
przeznaczenie;
7)
kategorię odporności i orientacyjną wytrzymałość;
8)
pojemność;
9)
rok budowy;
10)
rok ostatniego remontu lub przebudowy – jeżeli dotyczy;
11)
sposób wykorzystania;
12)
podział na obiekty w budynkach użyteczności publicznej i w innych budynkach;
13)
inne niezbędne informacje o obiekcie.