1.
Sprawdzenie kwalifikacji posiadanych przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci przeprowadzają komisje kwalifikacyjne, o których mowa w § 8, na wniosek tych osób albo na wniosek pracodawcy zatrudniającego te osoby.
2.
Wniosek, o którym mowa w ust. 1, zawiera:
1)
imię i nazwisko osoby ubiegającej się o sprawdzenie posiadanych kwalifikacji;
2)
datę i miejsce urodzenia;
3)
numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości obcokrajowca;
4)
adres miejsca zamieszkania;
5)
informacje dotyczące:
a) wykształcenia,
b) przebiegu pracy zawodowej,
c) wykonywanego zawodu,
d) rodzaju i zakresu wnioskowanych uprawnień;
a) wykształcenia,
b) przebiegu pracy zawodowej,
c) wykonywanego zawodu,
d) rodzaju i zakresu wnioskowanych uprawnień;
6)
nazwę i adres pracodawcy.
3.
Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, należy dołączyć:
1)
wykaz posiadanych świadectw kwalifikacyjnych;
2)
potwierdzenie uiszczenia opłaty, o której mowa w art. 54 kwalifikacje osób zajmujących się eksploatacją sieci oraz urządzeń i instalacji, komisje kwalifikacyjne, ust. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, zwanej dalej "opłatą".