1.
Zakończeniem kontroli uprzedniej jest doręczenie zamawiającemu informacji o wyniku kontroli zawierającej w szczególności:
1)
określenie postępowania, które było przedmiotem kontroli;
2)
informację o stwierdzeniu naruszeń lub ich braku;
3)
zalecenia pokontrolne – jeżeli w toku kontroli stwierdzono, że jest zasadne unieważnienie postępowania lub usunięcie stwierdzonych naruszeń.
2.
W przypadku wniesienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 171a zastrzeżenia do wyniku kontroli uprzedniej , zakończeniem kontroli jest doręczenie zamawiającemu informacji o ostatecznym rozpatrzeniu zastrzeżeń.
3.
Doręczenie informacji o wyniku kontroli następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia doręczenia materiałów, o których mowa w art. 163 kompetencje Prezesa urzędu w zakresie postępowania wyjaśniającego lub kontroli ust. 1, a w przypadku kontroli szczególnie skomplikowanej – nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia materiałów, o których mowa w art. 163 kompetencje Prezesa urzędu w zakresie postępowania wyjaśniającego lub kontroli ust. 1.
4.
Do czasu doręczenia informacji, o której mowa w ust. 1, nie można zawrzeć umowy.
5.
Kierownik zamawiającego, na wniosek Prezesa Urzędu, pisemnie informuje o sposobie wykonania zaleceń pokontrolnych.