• § 19. - Pojęcie projektu...
  28.03.2024

Regulamin pracy Rady Ministrów

Stan prawny aktualny na dzień: 28.03.2024

Uchwała Nr 190 Rady Ministrów z dnia 29 października 2013 r. - Regulamin pracy Rady Ministrów

Obserwuj akt

§ 19 Reg.pracy RM


Pojęcie projektu dokumentu rządowego

1.
W rozumieniu niniejszej uchwały projektem dokumentu rządowego jest projekt:
1)
ustawy;
2)
aktu normatywnego Rady Ministrów;
3)
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów lub ministra;
4)
zarządzenia Prezesa Rady Ministrów.
2.
W rozumieniu niniejszej uchwały projektem dokumentu rządowego jest także projekt innego dokumentu, w szczególności strategii, programu, sprawozdania, informacji, stanowiska Rządu do pozarządowego projektu ustawy lub innego stanowiska, przewidzianego w obowiązujących przepisach, zleconego przez Radę Ministrów lub Prezesa Rady Ministrów albo przygotowywanego za jego zgodą w celu przedstawienia Radzie Ministrów.
3.
Postępowanie z projektami umowy międzynarodowej, instrukcji negocjacyjnej i innych dokumentów związanych z zawieraniem i wypowiadaniem umów międzynarodowych regulują odrębne przepisy.
§ 19 Pojęcie projektu dokumentu rządowego - budzi Twoje wątpliwości?
Potrzebujesz informacji prawnej?
Zadaj bezpłatne pytanie
Zobacz cały akt prawny
Logo casum.pl

Potrzebujesz pomocy prawnej? Skorzystaj z usług doświadczonych prawników.

Adwokat
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Adwokat
Gdańsk (woj. pomorskie)
Adwokat
Łódź (woj. łódzkie)
Prawnik
Zawiercie (woj. śląskie)
Szukaj: Filtry
Ładowanie ...