1.
Rejestr podatku powinien zawierać następujące rubryki:
1)
liczbę porządkową;
2)
datę sporządzenia aktu notarialnego;
3)
numer repertorium A;
4)
datę wpisania do rejestru aktu notarialnego;
5)
imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania podatnika;
6)
identyfikator podatkowy NIP lub identyfikator podatkowy numer PESEL (jeżeli podatnik go posiada);
7)
zwięzłe określenie treści czynności;
8)
wartość przedmiotu czynności;
9)
miejsce położenia nieruchomości stanowiącej przedmiot tej czynności (miejscowość, gmina, powiat, województwo);
10)
grupę podatkową wynikającą z osobistego stosunku łączącego strony czynności;
11)
kwotę pobranego podatku albo podstawę prawną jego niepobrania;
12)
uwagi.
2.
Płatnicy w rejestrze podatku:
1)
dokonują podsumowania kwoty podatku pobranego w każdym miesiącu, za jaki dokonywane jest rozliczenie podatku z organem podatkowym;
2)
odnotowują w rubryce "uwagi" kwotę podatku przekazanego na rachunek bankowy organu podatkowego, datę wpłaty i okres, którego wpłata dotyczy.
3.
Rejestr podatku może być zastąpiony przez repertorium A, przewidziane przepisami o prowadzeniu ksiąg notarialnych oraz przekazywaniu na przechowanie dokumentów. Przepisy dotyczące rejestru stosuje się odpowiednio do repertorium zastępującego rejestr.