W tablicy nr III zamieszcza się:
1)
datę przeprowadzenia kontroli;
2)
imię i nazwisko osoby przeprowadzającej kontrolę;
3)
informacje o numerze, rodzaju i zakresie posiadanych uprawnień budowlanych albo innych uprawnień dających podstawę do przeprowadzania kontroli;
4)
zakres kontroli;
5)
ustalenia dokonane w zakresie kontroli;
6)
informację, czy zostały stwierdzone nieprawidłowości;
7)
informację, czy stwierdzone nieprawidłowości stanowiły uszkodzenia lub braki, które mogłyby spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, a w szczególności katastrofę budowlaną, pożar, wybuch, porażenie prądem elektrycznym albo zatrucie gazem;
8)
zalecenia wskazujące czynności mające na celu usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości wraz z terminem ich wykonania, jeżeli zostały stwierdzone nieprawidłowości;
9)
informacje, czy kontrola dotyczyła budynku o powierzchni zabudowy przekraczającej 2000 midx2 albo innego obiektu budowlanego o powierzchni dachu przekraczającej 1000 midx2;
10)
metody i środki użytkowania elementów obiektu budowlanego narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników, w przypadku kontroli tych elementów;
11)
zakres niewykonanych zaleceń określonych w protokołach z poprzednich kontroli.