1.
Minister właściwy do spraw szkolnictwa wyższego prowadzi ogólnopolski wykaz osób, którym nadano tytuł profesora.
2.
W wykazie zamieszcza się następujące dane dotyczące osoby, której nadano tytuł profesora:
1)
imiona i nazwisko;
2)
numer PESEL, a w przypadku jego braku – numer dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz kraj wydania dokumentu tożsamości;
3)
obywatelstwo;
4)
kraj pochodzenia – w przypadku osoby niebędącej obywatelem polskim;
5)
rok urodzenia;
6)
płeć;
7)
obszar wiedzy i dziedzinę nauki albo sztuki;
8)
datę wszczęcia postępowania o nadanie tytułu;
9)
datę nadania tytułu;
10)
datę wydania i numer decyzji Centralnej Komisji w sprawie stwierdzenia nieważności postępowania o nadanie tytułu.
3.
Dane, o których mowa w ust. 2, wprowadza do Systemu POL-on Przewodniczący Centralnej Komisji w terminie 30 dni od dnia nadania tytułu profesora.