• AKT ARCHIWALNY - Rozporzą...
  18.10.2025
Uchylony dnia: 2014-02-22
Dz.U. uchylający akt: 2013.0.829

Rozdział 4. Organizacja działania komisji kwalifikacyjnej

W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
1)
przewodniczący;
2)
trzech wiceprzewodniczących;
3)
członkowie.
1.
Komisja kwalifikacyjna działa w podkomisjach:
1)
podkomisja I - dla uprawnień zawodowych, o których mowa w art. 43 zakresy nadawanych uprawnień zawodowych, pkt 1, 2, 4 i 5 ustawy;
2)
podkomisja II - dla uprawnień zawodowych, o których mowa w art. 43 zakresy nadawanych uprawnień zawodowych, pkt 3 ustawy;
3)
podkomisja III - dla uprawnień zawodowych, o których mowa w art. 43 zakresy nadawanych uprawnień zawodowych, pkt 6 i 7 ustawy.
2.
Pracami podkomisji kierują wiceprzewodniczący komisji kwalifikacyjnej.
1.
Pracami komisji kwalifikacyjnej kieruje jej przewodniczący, który w szczególności:
1)
wnioskuje do Głównego Geodety Kraju w sprawie ustalania harmonogramów postępowania kwalifikacyjnego;
2)
zapewnia opracowanie propozycji zestawów pytań na egzaminy pisemne;
3)
inicjuje działania mające na celu podnoszenie poziomu wiedzy członków komisji kwalifikacyjnej i zachowanie jednolitości postępowań kwalifikacyjnych.
2.
Przewodniczący może powierzyć bezpośrednie kierowanie pracami komisji kwalifikacyjnej jednemu z wiceprzewodniczących.
Szukaj: Filtry
Ładowanie ...