1)
wezwać kwalifikowanego dostawcę usług zaufania, aby w wyznaczonym terminie:
a) usunął stwierdzone nieprawidłowości i doprowadził swoją działalność do stanu zgodnego z przepisami o usługach zaufania,
b) zmienił politykę świadczenia usług lub inne dokumenty związane ze świadczeniem usług zaufania,
c) unieważnił kwalifikowane certyfikaty wydane z naruszeniem polityki świadczenia usług;
a) usunął stwierdzone nieprawidłowości i doprowadził swoją działalność do stanu zgodnego z przepisami o usługach zaufania,
b) zmienił politykę świadczenia usług lub inne dokumenty związane ze świadczeniem usług zaufania,
c) unieważnił kwalifikowane certyfikaty wydane z naruszeniem polityki świadczenia usług;
2)
wydać decyzję o odebraniu kwalifikowanemu dostawcy usług zaufania statusu kwalifikowanego lub statusu kwalifikowanego świadczonej przez niego usłudze zaufania.