1.
Fizjoterapeuta, który zamierza wykonywać zawód w ramach działalności leczniczej, składa organowi prowadzącemu rejestr, o którym mowa w art. 106 prowadzenie rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą ust. 1, wniosek o wpis do rejestru zawierający następujące dane:
1)
imię i nazwisko fizjoterapeuty;
2)
numer dokumentu poświadczającego posiadanie prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty;
3)
formę działalności leczniczej oraz zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;
4)
adres miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych lub miejsca przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej, w przypadku wykonywania praktyki wyłącznie w miejscu wezwania;
5)
Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);
6)
adres do korespondencji.
2.
Fizjoterapeuci zamierzający wykonywać zawód w ramach działalności leczniczej jako grupową praktykę fizjoterapeutyczną w celu uzyskania wpisu do rejestru składają wniosek zawierający:
1)
listę fizjoterapeutów stron umowy spółki cywilnej, wspólników albo partnerów spółki, ze wskazaniem imion i nazwisk, ich tytułów zawodowych i miejsc zamieszkania oraz imienia i nazwiska osoby uprawnionej do reprezentowania tej spółki;
2)
dane, o których mowa w ust. 1 pkt 2–6;
3)
podpis osoby uprawnionej do reprezentowania spółki, ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.
3.
Przepisy art. 100 wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą ust. 2 i 3 stosuje się.