1.
Dla kontroli prowadzi się akta kontroli, które są utrwalone w postaci:
1)
papierowej, z numerowanymi kolejno stronami, lub
2)
elektronicznej.
2.
Akta kontroli obejmują w szczególności:
1)
wykaz ich zawartości, z podaniem nazw dokumentów oraz:
a) numerów stron dokumentów – jeżeli akta kontroli są prowadzone w postaci papierowej, lub
b) innych oznaczeń umożliwiających jednoznaczną identyfikację tych dokumentów – jeżeli akta kontroli są prowadzone w postaci elektronicznej;
a) numerów stron dokumentów – jeżeli akta kontroli są prowadzone w postaci papierowej, lub
b) innych oznaczeń umożliwiających jednoznaczną identyfikację tych dokumentów – jeżeli akta kontroli są prowadzone w postaci elektronicznej;
2)
upoważnienie do przeprowadzenia kontroli;
3)
oświadczenia kontrolera o braku albo istnieniu okoliczności uzasadniających jego wyłączenie z udziału w kontroli;
4)
dowody zgromadzone w toku kontroli;
5)
protokoły z przeprowadzenia dowodów;
6)
wystąpienie pokontrolne i jego projekt albo sprawozdanie oraz zgłoszone zastrzeżenia i dokumenty związane z ich rozpatrzeniem.