1.
Dyrektor określa w regulaminie wynagradzania Koordynatorów Dyscyplin i pracowników Biura Centrum warunki wynagradzania Koordynatorów Dyscyplin i pracowników Biura Centrum, uwzględniając w szczególności:
1)
rodzaj wykonywanej pracy;
2)
posiadane wykształcenie, doświadczenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe oraz ich przydatność do realizacji zadań na stanowisku pracy;
3)
kompetencje społeczne i ich przydatność do realizacji zadań na stanowisku pracy;
4)
zakres odpowiedzialności na stanowisku pracy, w tym za realizację zadań przez podległych pracowników;
5)
poziom złożoności zadań realizowanych na stanowisku pracy wraz z poziomem wymaganej samodzielności i kreatywności;
6)
poziom obciążenia zadaniami realizowanymi na stanowisku pracy i jakość wykonywanej pracy.
2.
Dyrektor przekazuje Ministrowi do zatwierdzenia regulamin wynagradzania Koordynatorów Dyscyplin i pracowników Biura Centrum.