1.
Wpis do rejestru funduszy obejmuje:
1)
nazwę funduszu;
2)
firmę, siedzibę i adres towarzystwa, sposób reprezentacji towarzystwa oraz numer wpisu towarzystwa do rejestru przedsiębiorców i oznaczenie sądu prowadzącego ten rejestr;
3)
imiona i nazwiska członków zarządu towarzystwa oraz prokurentów, jeżeli zostali ustanowieni;
4)
firmę (nazwę), siedzibę i adres depozytariusza;
5)
informację o państwach, z których są przekazywane środki do pracowniczego funduszu, jeżeli statut pracowniczego funduszu przewiduje możliwość przyjmowania składek pracowników zagranicznych.
2.
O każdej zmianie danych określonych w ust. 1 pkt 5 pracowniczy fundusz jest obowiązany niezwłocznie poinformować organ nadzoru. Niezwłocznie po wpisaniu zmiany do rejestru funduszy pracowniczy fundusz przekazuje
organowi nadzoru odpis z tego rejestru potwierdzający dokonanie zmiany.
organowi nadzoru odpis z tego rejestru potwierdzający dokonanie zmiany.