1.
Rejestr brokerów ubezpieczeniowych zawiera, w odniesieniu do osób fizycznych:
1)
numer wpisu do rejestru;
2)
dane osobowe, obejmujące:
a) imię lub imiona i nazwisko,
b) numer PESEL lub, gdy ten numer nie został nadany, numer paszportu, dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość,
c) miejsce zamieszkania,
d) siedzibę i adres,
e) numer identyfikacji podatkowej (NIP),
f) nazwę, pod którą prowadzi działalność;
a) imię lub imiona i nazwisko,
b) numer PESEL lub, gdy ten numer nie został nadany, numer paszportu, dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość,
c) miejsce zamieszkania,
d) siedzibę i adres,
e) numer identyfikacji podatkowej (NIP),
f) nazwę, pod którą prowadzi działalność;
3)
numer i datę wydania zezwolenia;
4)
datę i przyczynę cofnięcia zezwolenia;
5)
w przypadku brokera ubezpieczeniowego wykonującego działalność brokerską na terytorium innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
a) wykaz państw członkowskich Unii Europejskiej, w których działalność jest wykonywana,
b) adres oddziału lub przedstawicielstwa brokera ubezpieczeniowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym działalność ma być wykonywana, jeżeli oddział lub przedstawicielstwo zostały ustanowione;
a) wykaz państw członkowskich Unii Europejskiej, w których działalność jest wykonywana,
b) adres oddziału lub przedstawicielstwa brokera ubezpieczeniowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym działalność ma być wykonywana, jeżeli oddział lub przedstawicielstwo zostały ustanowione;
6)
rodzaj działalności brokerskiej;
7)
wykaz osób fizycznych, przy pomocy których broker ubezpieczeniowy wykonuje czynności brokerskie, zawierający dane, o których mowa w pkt 2 lit. a-c;
8)
numer polisy potwierdzającej zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 22 obowiązek ubezpieczenia OC brokera, obowiązek ubezpieczenia OC brokera, ust. 1, termin obowiązywania tej umowy ubezpieczenia oraz nazwę zakładu ubezpieczeń, z którym zawarto tę umowę.
2.
Rejestr brokerów ubezpieczeniowych zawiera, w odniesieniu do osób prawnych:
1)
numer wpisu do rejestru;
2)
dane dotyczące podmiotu, obejmujące:
a) nazwę podmiotu lub firmę,
b) numer w rejestrze przedsiębiorców,
c) dane osób wchodzących w skład zarządu obejmujące dane, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a-c,
d) siedzibę i adres podmiotu,
e) numer i datę wydania zezwolenia;
a) nazwę podmiotu lub firmę,
b) numer w rejestrze przedsiębiorców,
c) dane osób wchodzących w skład zarządu obejmujące dane, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a-c,
d) siedzibę i adres podmiotu,
e) numer i datę wydania zezwolenia;
3)
datę i przyczynę cofnięcia zezwolenia;
4)
w przypadku brokera ubezpieczeniowego wykonującego działalność brokerską na terytorium innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
a) wykaz państw członkowskich Unii Europejskiej, w których działalność jest wykonywana,
b) adres oddziału lub przedstawicielstwa brokera ubezpieczeniowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym działalność ma być wykonywana, jeżeli oddział lub przedstawicielstwo zostały ustanowione;
a) wykaz państw członkowskich Unii Europejskiej, w których działalność jest wykonywana,
b) adres oddziału lub przedstawicielstwa brokera ubezpieczeniowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym działalność ma być wykonywana, jeżeli oddział lub przedstawicielstwo zostały ustanowione;
5)
rodzaj działalności brokerskiej;
6)
wykaz osób fizycznych, przy pomocy których broker ubezpieczeniowy wykonuje czynności brokerskie, zawierający dane, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a-c;
7)
numer polisy potwierdzającej zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 22 obowiązek ubezpieczenia OC brokera, obowiązek ubezpieczenia OC brokera, ust. 1, termin obowiązywania tej umowy ubezpieczenia oraz nazwę zakładu ubezpieczeń, z którym zawarto tę umowę.
3.
Dane dotyczące brokera ubezpieczeniowego wykreślonego z rejestru są przechowywane w rejestrze przez 10 lat.