• Art. 47d. - Lokowanie pr...
  04.07.2025

Ustawa o radiofonii i telewizji

Stan prawny aktualny na dzień: 04.07.2025

Dz.U.2022.0.1722 t.j. - Ustawa z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji

Art. 47d. radiofonia i tv


Lokowanie produktu w audycjach i sponsorowanie audycji

Lokowanie produktu w audycjach i sponsorowanie audycji udostępnianych w ramach audiowizualnej usługi medialnej na żądanie nie może naruszać samodzielności i niezależności redakcyjnej podmiotu dostarczającego audiowizualną usługę medialną na żądanie, w szczególności poprzez wpływ na treść lub miejsce audycji w katalogu,
oraz nie zwalnia tego podmiotu od odpowiedzialności za treść audycji.
Art. 47d. Lokowanie produktu w audycjach i sponsorowanie ... - budzi Twoje wątpliwości?
Potrzebujesz informacji prawnej?
Zadaj bezpłatne pytanie
Zobacz cały akt prawny
Szukaj: Filtry
Ładowanie ...