Do audiowizualnych usług medialnych na żądanie stosuje się przepisy art. 16przekazy handlowe ust. 1, art. 16bzakaz nadawania niektórych przekazów handlowych ust. 1–3a, art. 16czakaz ukrytych przekazów handlowych, lokowania produktów i tematów, art. 17sponsorowanie audycji i innych przekazów ust. 1–2, 4, 5, 6a i 7, art. 17alokowanie produktu ust. 1–3, 5 i 6 oraz przepisy wydane na podstawie art. 16bzakaz nadawania niektórych przekazów handlowych ust. 3b, art. 17sponsorowanie audycji i innych przekazów ust. 8 z wyłączeniem przepisów dotyczących ewidencji sponsorowanych audycji lub innych przekazów, a także przepisy wydane na podstawie art. 17alokowanie produktu ust. 9 w zakresie szczegółowych warunków oznaczania przez nadawcę audycji, w których zastosowano lokowanie produktu, znakiem graficznym.
Art. 47k. Odesłanie do przepisów -
budzi Twoje wątpliwości?