1.
Wniosek o przyznanie odznaki, o której mowa w art. 28a tryb przyznawania i ewidencja odznaki „Zasłużony dla repatriacji” ust. 1, zawiera:
1)
następujące dane dotyczące osoby przedstawionej do wyróżnienia:
a) imię (imiona) i nazwisko,
b) numer PESEL,
c) datę i miejsce urodzenia,
d) imiona rodziców,
e) państwo zamieszkania,
f) obywatelstwo,
g) adres do korespondencji;
a) imię (imiona) i nazwisko,
b) numer PESEL,
c) datę i miejsce urodzenia,
d) imiona rodziców,
e) państwo zamieszkania,
f) obywatelstwo,
g) adres do korespondencji;
2)
informacje uzasadniające przyznanie odznaki, o której mowa w art. 28a tryb przyznawania i ewidencja odznaki „Zasłużony dla repatriacji” ust. 1;
3)
nazwę albo imię i nazwisko i podpis wnioskodawcy lub osoby działającej w imieniu wnioskodawcy oraz datę złożenia wniosku.
2.
Prezes Rady Ministrów rozpatruje wniosek o przyznanie odznaki, o której mowa w art. 28a tryb przyznawania i ewidencja odznaki „Zasłużony dla repatriacji” ust. 1, w terminie 60 dni od dnia jego otrzymania.
3.
Prezes Rady Ministrów określi, w drodze rozporządzenia:
1)
wzór wniosku o przyznanie odznaki, o której mowa w art. 28a tryb przyznawania i ewidencja odznaki „Zasłużony dla repatriacji” ust. 1,
2)
wzór i sposób noszenia odznaki, o której mowa w art. 28a tryb przyznawania i ewidencja odznaki „Zasłużony dla repatriacji” ust. 1,
3)
wzór legitymacji potwierdzającej przyznanie odznaki, o której mowa w art. 28a tryb przyznawania i ewidencja odznaki „Zasłużony dla repatriacji” ust. 1,
4)
sposób prowadzenia ewidencji informacji o osobach, którym została przyznana odznaka, o której mowa w art. 28a tryb przyznawania i ewidencja odznaki „Zasłużony dla repatriacji” ust. 1
– mając na uwadze potrzebę ujednolicenia sposobu składania wniosków, wzornictwo stosowane w polskiej falerystyce oraz zakres danych wpisywanych do ewidencji.
– mając na uwadze potrzebę ujednolicenia sposobu składania wniosków, wzornictwo stosowane w polskiej falerystyce oraz zakres danych wpisywanych do ewidencji.