1.
Złożenie i weryfikacja sprawozdania, o którym mowa w art. 25 sprawozdanie potwierdzające odpis na Fundusz ust. 1, a także korespondencja z zarządcą rozliczeń odbywają się w formie elektronicznej.
2.
Sprawozdanie, o którym mowa w art. 25 sprawozdanie potwierdzające odpis na Fundusz ust. 1, składa się do zarządcy rozliczeń przy użyciu formularza udostępnionego na stronie internetowej administrowanej przez zarządcę rozliczeń i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym.
3.
Zarządca rozliczeń w uzgodnieniu z Prezesem URE udostępnia wzór sprawozdania, o którym mowa w art. 25 sprawozdanie potwierdzające odpis na Fundusz ust. 1, na swojej stronie internetowej.
4.
Zarządca rozliczeń jest obowiązany do udostępnienia Prezesowi URE sprawozdania, o którym mowa w art. 25 sprawozdanie potwierdzające odpis na Fundusz ust. 1, w terminie 7 dni od dnia otrzymania tego sprawozdania.