1. 
Zgłoszeniu, o którym mowa w art. 92d zgłoszenie zamiaru zorganizowania wypoczynku ust. 1, nie podlega zamiar zorganizowania wypoczynku przez szkołę lub placówkę, trwającego do 3 dni.
2. 
Dyrektor szkoły lub placówki zawiadamia organ prowadzący oraz organ sprawujący nadzór pedagogiczny o zamiarze zorganizowania wypoczynku, o którym mowa w ust. 1, przekazując tym organom kartę wypoczynku, z wyjątkiem listy, o której mowa w ust. 4 pkt 9.
3. 
Wypoczynek, o którym mowa w ust. 1, może się odbyć wyłącznie po zawiadomieniu organu prowadzącego szkołę lub placówkę oraz organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołą lub placówką o zamiarze zorganizowania tego wypoczynku.
4. 
Karta wypoczynku zawiera:
1) 
nazwę i adres szkoły lub placówki;
2) 
adres wypoczynku, miejsce lokalizacji wypoczynku lub trasę wypoczynku, w tym nazwę kraju w przypadku wypoczynku organizowanego za granicą;
3) 
termin wypoczynku;
4) 
cel i program wypoczynku;
5) 
środek transportu;
6) 
imiona i nazwiska kierownika wypoczynku i wychowawców wypoczynku;
7) 
numer telefonu kierownika wypoczynku;
8) 
oświadczenie kierownika wypoczynku i wychowawców wypoczynku o zobowiązaniu się do przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa w czasie wypoczynku;
9) 
listę uczestników wypoczynku, która zawiera następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia i adres zamieszkania;
10) 
liczbę uczestników;
11) 
datę i podpis dyrektora szkoły lub placówki.
 
                    