1.
Zgłoszeniu, o którym mowa w art. 92d zgłoszenie zamiaru zorganizowania wypoczynku ust. 1, nie podlega zamiar zorganizowania wypoczynku przez szkołę lub placówkę, trwającego do 3 dni.
2.
Dyrektor szkoły lub placówki zawiadamia organ prowadzący oraz organ sprawujący nadzór pedagogiczny o zamiarze zorganizowania wypoczynku, o którym mowa w ust. 1, przekazując tym organom kartę wypoczynku, z wyjątkiem listy, o której mowa w ust. 4 pkt 9.
3.
Wypoczynek, o którym mowa w ust. 1, może się odbyć wyłącznie po zawiadomieniu organu prowadzącego szkołę lub placówkę oraz organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołą lub placówką o zamiarze zorganizowania tego wypoczynku.
4.
Karta wypoczynku zawiera:
1)
nazwę i adres szkoły lub placówki;
2)
adres wypoczynku, miejsce lokalizacji wypoczynku lub trasę wypoczynku, w tym nazwę kraju w przypadku wypoczynku organizowanego za granicą;
3)
termin wypoczynku;
4)
cel i program wypoczynku;
5)
środek transportu;
6)
imiona i nazwiska kierownika wypoczynku i wychowawców wypoczynku;
7)
numer telefonu kierownika wypoczynku;
8)
oświadczenie kierownika wypoczynku i wychowawców wypoczynku o zobowiązaniu się do przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa w czasie wypoczynku;
9)
listę uczestników wypoczynku, która zawiera następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia i adres zamieszkania;
10)
liczbę uczestników;
11)
datę i podpis dyrektora szkoły lub placówki.