1. 
Protokół kontroli powinien zawierać:
1) 
oznaczenie biura, adres siedziby biura i numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania biura;
2) 
datę rozpoczęcia i zakończenia kontroli, z uwzględnieniem przerw w kontroli;
3) 
imię i nazwisko kontrolującego;
4) 
określenie zakresu kontroli i okresu działalności gospodarczej biura objętego kontrolą;
5) 
wskazanie ustaleń dokonanych w toku przeprowadzonej kontroli na podstawie zgromadzonego materiału dowodowego;
6) 
pouczenie o prawie, sposobie i terminie zgłoszenia zastrzeżeń lub wyjaśnień do ustaleń zawartych w protokole kontroli;
7) 
pouczenie o prawie odmowy podpisania protokołu kontroli;
8) 
podpisy kontrolującego i osoby upoważnionej do reprezentowania biura albo podpis kontrolującego i adnotację o odmowie podpisania protokołu kontroli przez osobę upoważnioną do reprezentowania biura oraz miejsce i datę podpisania tego protokołu.
2. 
Zebrany w trakcie kontroli materiał dowodowy stanowi akta kontroli.
3. 
Akta kontroli stanowią załącznik do egzemplarza protokołu kontroli przeznaczonego dla kontrolującego.