1.
Adwokat i radca prawny dokumentują na karcie nieodpłatnej pomocy prawnej każdy przypadek udzielenia cudzoziemcowi uprawnionemu nieodpłatnej pomocy prawnej przez podanie informacji dotyczących:
1)
daty wydania i numeru decyzji, o której mowa w art. 69e zakres nieodpłatnej pomocy prawnej pkt 1;
2)
okresu, w którym nieodpłatna pomoc prawna była udzielana;
3)
korzystania z usług tłumacza.
2.
Po zakończeniu udzielania cudzoziemcowi uprawnionemu nieodpłatnej pomocy prawnej w postępowaniu odwoławczym dokumentację określoną w ust. 1 i oświadczenia, o których mowa w art. 69d nieodpłatna pomoc prawna ust. 4–6, przekazuje się niezwłocznie Szefowi Urzędu. W celu umożliwienia kontroli prawidłowości udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej Szef Urzędu przechowuje oświadczenia, o których mowa w art. 69d nieodpłatna pomoc prawna ust. 4–6, przez okres 3 lat od dnia ich sporządzenia.
3.
Szef Urzędu jest administratorem danych osobowych zawartych w oświadczeniach, o których mowa w art. 69d nieodpłatna pomoc prawna ust. 4–6.