1.
Komitet jest obowiązany prowadzić rejestry:
1)
zaciągniętych kredytów, zawierający nazwę banku udzielającego kredytu i wszystkie istotne warunki jego uzyskania, w szczególności: datę udzielenia kredytu, jego wysokość, oprocentowanie i inne koszty uzyskania, zobowiązania poręczycieli oraz ustalony termin spłaty;
2)
wpłat o wartości przekraczającej łącznie od jednej osoby fizycznej kwotę minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalanego na podstawie odrębnych przepisów, obowiązującego w dniu poprzedzającym dzień ogłoszenia postanowienia o zarządzeniu wyborów, ze wskazaniem imienia, nazwiska oraz miejscowości zamieszkania takiej osoby.
2.
Rejestry, o których mowa w ust. 1, komitet jest obowiązany umieszczać na swojej stronie internetowej i uaktualniać w taki sposób, aby informacje o kredytach i wpłatach ujawniane były w terminie 7 dni od dnia udzielenia kredytu lub dokonania wpłaty.
3.
Rejestry, o których mowa w ust. 1, powinny być umieszczone na stronie internetowej komitetu co najmniej do dnia podania przez Państwową Komisję Wyborczą do wiadomości publicznej w trybie określonym w art. 87g sprawozdanie wyborcze pełnomocnika finansowego, ust. 6a sprawozdania wyborczego, o którym mowa w art. 87g sprawozdanie wyborcze pełnomocnika finansowego, ust. 1.
4.
Minister właściwy do spraw finansów publicznych, po zasięgnięciu opinii Państwowej Komisji Wyborczej, określi, w drodze rozporządzenia wzory rejestrów, o których mowa w ust. 1, sposób ich prowadzenia, a także sposób ich przekazania Państwowej Komisji Wyborczej, uwzględniając w szczególności:
1)
zakres danych zawartych w rejestrach;
2)
metody aktualizacji rejestrów;
3)
sposób prezentacji informacji zawartych w rejestrach na stronie internetowej komitetu;
4)
rodzaj i format oprogramowania nośnika elektronicznego, na którym przekazuje się rejestry Państwowej Komisji Wyborczej.