1)
minimalne funkcjonalności, jakie musi posiadać system zarządzania sprawami prowadzony przez punkt kontaktowy,
2)
tryb wyznaczania, organizację oraz sposób działania komórek organizacyjnych w podmiocie uprawnionym odpowiedzialnych za wymianę informacji z punktem kontaktowym,
3)
tryb postępowania z wnioskami o udzielenie informacji,
4)
tryb i sposób wymiany informacji między punktem kontaktowym a podmiotami, o których mowa w art. 1 zakres regulacji ustawy ust. 1 pkt 1, oraz punktem kontaktowym a podmiotami uprawnionymi
– mając na uwadze wymogi dotyczące zapewnienia efektywnej wymiany informacji przez punkt kontaktowy oraz ciągłości jego funkcjonowania, a także dotyczące wdrożenia systemu rejestrowania informacji w punkcie kontaktowym, w tym czasu przekazania lub otrzymania informacji oraz wniosków o przekazanie informacji.
– mając na uwadze wymogi dotyczące zapewnienia efektywnej wymiany informacji przez punkt kontaktowy oraz ciągłości jego funkcjonowania, a także dotyczące wdrożenia systemu rejestrowania informacji w punkcie kontaktowym, w tym czasu przekazania lub otrzymania informacji oraz wniosków o przekazanie informacji.