1.
Wpis tłumacza przysięgłego na listę obejmuje:
1)
imię i nazwisko;
2)
datę i miejsce urodzenia;
3)
obywatelstwo;
4)
miejsce zamieszkania;
5)
adres do korespondencji;
6)
datę nabycia uprawnień zawodowych tłumacza przysięgłego;
7)
oznaczenie świadectwa tłumacza przysięgłego;
8)
język lub języki, w zakresie których tłumacz przysięgły posiada uprawnienia do wykonywania zawodu;
9)
informację o orzeczonych karach z tytułu odpowiedzialności zawodowej tłumacza przysięgłego;
10)
informację o uzyskanych stopniach naukowych, tytule naukowym, stopniach w zakresie sztuki oraz tytule w zakresie sztuki.
2.
Tłumacz przysięgły ma obowiązek zgłoszenia zmiany danych objętych wpisem na listę w terminie 30 dni od daty powstania okoliczności uzasadniających zgłoszenie zmiany. Do zgłoszenia załącza się lub przedstawia dokumenty będące podstawą zmiany treści wpisu.