• § 2. - Dokumentacja dla ...
  03.08.2025
Obserwuj akt

§ 2 uszczerbek na zdrowi


Dokumentacja dla ustalenia uszczerbku na zdrowiu

Płatnik składek, po otrzymaniu wniosku, kompletuje dokumentację niezbędną do ustalenia uszczerbku na zdrowiu ubezpieczonego, spowodowanego wypadkiem przy pracy lub chorobą zawodową, w szczególności:
1)
protokół powypadkowy;
2)
prawomocny wyrok sądu pracy;
3)
kartę wypadku;
4)
decyzję o stwierdzeniu choroby zawodowej;
5)
zaświadczenie o stanie zdrowia wydane przez lekarza, pod którego opieką znajduje się ubezpieczony;
6)
odpis aktu zgonu - w przypadku zgonu osoby, która uległa wypadkowi przy pracy, lub u której stwierdzono chorobę zawodową.
§ 2 Dokumentacja dla ustalenia uszczerbku na zdrowiu - budzi Twoje wątpliwości?
Potrzebujesz informacji prawnej?
Zadaj bezpłatne pytanie
Zobacz cały akt prawny
Szukaj: Filtry
Ładowanie ...