• Art. 65d. - Elementy zaś...
  18.04.2024
Obserwuj akt

Art. 65d. wjazd na teryt. RP


Elementy zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu lub karty pobytowej

1.
W zaświadczeniu o zarejestrowaniu pobytu lub karcie pobytowej umieszcza się:
1)
następujące dane obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa, który złożył wniosek:
a) imię (imiona) i nazwisko (nazwiska),
b) datę i miejsce urodzenia,
c) informację o obywatelstwie,
d) informację o płci,
e) adres zameldowania na pobyt stały lub czasowy,
f) numer ewidencyjny Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL) - w przypadku gdy został nadany;
2)
obraz linii papilarnych obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa;
3)
nazwę organu, który je wydał;
4)
datę zarejestrowania pobytu - w przypadku zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu, lub datę wydania karty pobytowej;
5)
datę upływu terminu ważności zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu lub karty pobytowej;
6)
fotografię obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa;
7)
adnotację " Art. 50 terminy wydania dokumentów potwierdzających prawo stałego pobytu TUE, Art. 18 prawo pobytu na terytorium RP członka rodziny obywatela UE ust. 4 Umowy Wystąpienia";
8)
adnotację " Art. 50 terminy wydania dokumentów potwierdzających prawo stałego pobytu TUE - pracownik przygraniczny" - w przypadku zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu wydanego obywatelowi Zjednoczonego Królestwa będącemu pracownikiem przygranicznym, o którym mowa w art. 9 lit. b Umowy Wystąpienia, korzystającym z uprawnień pracownika w zakresie wjazdu i pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2.
Niezależnie od danych, o których mowa w ust. 1, zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu lub karta pobytowa może zawierać podpis obywatela Zjednoczonego Królestwa lub członka rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa oraz zakodowany zapis danych osobowych, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a-d lub pkt 5.
3.
W zaświadczeniu o zarejestrowaniu pobytu lub karcie pobytowej nie umieszcza się podpisu ich posiadacza, gdy są one wydawane:
1)
osobie małoletniej, która nie ukończyła 13. roku życia do dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu lub karty pobytowej, lub
2)
osobie, która z powodu swojej niepełnosprawności nie może złożyć podpisu samodzielnie.
4.
W zaświadczeniu o zarejestrowaniu pobytu lub karcie pobytowej nie umieszcza się obrazu linii papilarnych, jeżeli:
1)
dokument jest wydawany osobie, od której pobranie odcisków linii papilarnych jest fizycznie niemożliwe, lub
2)
odstąpiono od osobistego stawiennictwa na podstawie art. 65c wymóg osobistego stawiennictwa obywatela UK lub członka rodziny w postępowaniu o zarejestrowanie pobytu lub wydanie karty pobytowej ust. 3 lub art. 65f wniosek o wymianę lub wydanie nowego zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu lub nowej karty pobytowej ust. 3.
5.
W zaświadczeniu o zarejestrowaniu pobytu lub karcie pobytowej nie umieszcza się danych, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. e, gdy obywatel Zjednoczonego Królestwa lub członek rodziny obywatela Zjednoczonego Królestwa nie zameldował się w miejscu pobytu czasowego trwającego ponad 2 miesiące.
Art. 65d. Elementy zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu... - budzi Twoje wątpliwości?
Potrzebujesz informacji prawnej?
Zadaj bezpłatne pytanie
Zobacz cały akt prawny
Logo casum.pl

Potrzebujesz pomocy prawnej? Skorzystaj z usług doświadczonych prawników.

Adwokat
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Adwokat
Gdańsk (woj. pomorskie)
Prawnik
Zawiercie (woj. śląskie)
Prawnik
Warszawa (woj. mazowieckie)
Szukaj: Filtry
Ładowanie ...