1.
Wniosek w sprawie zwrotu podatku jest składany do Naczelnika Pierwszego Urzędu Skarbowego Warszawa-Śródmieście.
2.
Wniosek, o którym mowa w ust. 1, zawiera:
1)
kwotę zwrotu podatku;
2)
numer rachunku bankowego Fundacji, na który ma być dokonany zwrot podatku;
3)
określenie umowy współpracy bliźniaczej, o której mowa w § 28 ust. 2.
3.
Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, dołącza się:
1)
oryginały faktur;
2)
poświadczenie Fundacji, że faktury, które były podstawą do obliczenia kwot zwrotu podatku, w całości były związane z wykonaniem umowy współpracy bliźniaczej, a w przypadku projektów wdrażanych przez inne jednostki niż Fundacja - poświadczenie tej jednostki.
4.
Wniosek, o którym mowa w ust. 1, jest składany za okresy kwartalne w terminie do 25. dnia miesiąca następującego po kwartale, za który jest składany wniosek.