1.
Fundusz prowadzi rejestr dochodzonych zwrotów odszkodowań, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 7.
2.
Rejestr obejmuje:
1)
numer szkody, której zwrot dotyczy;
2)
numer identyfikacyjny zwrotu;
3)
datę podjęcia dochodzenia roszczenia o zwrot odszkodowania;
4)
rodzaj ubezpieczeń, których szkoda dotyczy;
5)
kwotę wypłaconego odszkodowania;
6)
datę i wysokość otrzymanego zwrotu odszkodowania i kosztów;
7)
szacowaną wysokość bieżącego roszczenia o zwrot odszkodowania;
8)
datę i kwotę roszczenia o zwrot odszkodowania w przypadku odstąpienia od jego dochodzenia w całości lub części.
3.
Rejestr prowadzony jest w podziale na lata, w których podjęto dochodzenie roszczenia.
4.
Roszczenie o zwrot odszkodowania jest rejestrowane indywidualnie z datą wypłaty odszkodowania i ustalenia odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń lub ustalenia osoby zobowiązanej do zwrotu.
5.
Roszczenie o zwrot odszkodowania jest wyceniane w wysokości wypłaconego odszkodowania oraz poniesionych kosztów.