• § 9. - Dokumentacja szko...
  29.07.2025
Obserwuj akt
Artykuł nie obowiązuje. Akt uchylony dnia: 2016-11-26

§ 9 zas. rach.


Dokumentacja szkodowa

1.
Dla każdej szkody zgłoszonej jest prowadzona dokumentacja szkodowa, opatrzona numerem rejestracji szkody.
2.
Dokumentacja szkodowa zawiera ponumerowane dokumenty dotyczące zdarzenia i związanego z nim zgłoszenia szkody oraz dokumenty zawierające opis elementów szkody.
3.
Dokumentacja szkodowa jest przekazywana do Funduszu przez zakład ubezpieczeń niezwłocznie po zakończeniu likwidacji szkody i ustaleniu odpowiedzialności Funduszu.
4.
Fundusz uzupełnia dokumentację szkodową o informacje dotyczące wpłat i wypłat związanych ze szkodą.
5.
Dokumentacja szkodowa może być prowadzona w postaci papierowej albo elektronicznej.
§ 9 Dokumentacja szkodowa - budzi Twoje wątpliwości?
Potrzebujesz informacji prawnej?
Zadaj bezpłatne pytanie
Zobacz cały akt prawny
Szukaj: Filtry
Ładowanie ...