• § 21. - Kontakty ze środ...
  28.03.2024

§ 21 etyka makl. i dorad.


Kontakty ze środkami masowego przekazu

1.
W kontaktach ze środkami masowego przekazu maklerów i doradców powinny cechować szczególna dbałość o godność zawodu, rzetelność i odpowiedni poziom merytoryczny wypowiedzi, rozsądek i umiarkowanie.
2.
Maklerzy i doradcy nie powinni udzielać anonimowych wypowiedzi dla środków masowego przekazu.
§ 21 Kontakty ze środkami masowego przekazu - budzi Twoje wątpliwości?
Potrzebujesz informacji prawnej?
Zadaj bezpłatne pytanie
Zobacz cały akt prawny
Logo casum.pl

Potrzebujesz pomocy prawnej? Skorzystaj z usług doświadczonych prawników.

Adwokat
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Adwokat
Gdańsk (woj. pomorskie)
Adwokat
Łódź (woj. łódzkie)
Prawnik
Warszawa (woj. mazowieckie)
Szukaj: Filtry
Ładowanie ...